Viktoria Bolla – A lovebrand kiteljesedése webshop segítségével

slider bolla 3x
„Jót, s jókor”- szokták mondani az értékesítési szakemberek. A Garand Design csapata azonban ezt mindig kiegészíti a „jó helyen” fogalmával. Hogy miért? Ismerd meg a sikeres webshop felépítését a Viktoria Bolla márka sztoriján keresztül.

Márka

Bolla Viktória a hazai véleményvezérek egyik kiemelkedő alakja. Az általa képviselt értékek minőségi közvetítése – mint például család és karrier közötti aranyközépút – több mint 42 000 felhasználónak segít a mindennapos inspirációban. Viki kreativitása 2018-ban bontakozott ki teljesen, amikor is megalkotta saját ruhamárkáját, Viktoria Bolla néven. Kezdetben jellemzően csak női ruhákat forgalmazott a cég, amelynek legfőbb irányvonala a casual, business casual style volt. Mára egyre szélesebb a termékpaletta, a legújabb home style kollekció darabjai között megjelent a férfi- és a gyermekruházat is. Ez mit sem bizonyít jobban, minthogy Viki képes rendkívüli módon alkalmazkodni a vevői igényekhez. A Viktoria Bolla márkát épp ez teszi egy nagyon közkedvelt „lovebrand”-é.

Projekt

Viki hamar felismerte, hogy a 21. század hatalmas online zajában nem elég csupán az egyedi termékek és minőségi szolgáltatások megalkotása, ahhoz, hogy kiemelkedjen versenytársai közül, elengedhetetlen a kifogástalan online megjelenés. Mivel a cég fő tevékenysége ruházati termékek online értékesítése, Vikinek a lehető leghamarabb szüksége volt egy olyan webshop létrehozására, amely biztosítja az értékesítéshez köthető folyamatok teljeskörű integrációját. Közös projektünk legfőbb célja tehát a következő volt: egy olyan letisztult weboldal létrehozása, ahol a felhasználóbarát kialakítás hozzájárul a fogyasztói élmény növeléséhez.

Kihívás

Közös munkánk során a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a weboldalon a Viktoria Bolla brand lehető legtöbb ismertetőjegyét megjelenítsük, ugyanakkor a weboldal látogatói mégse vesszenek el az információ-rengetegben. Ezen felül, óriási hangsúlyt kellett fektetnünk a termékek igényes, minőségi megjelenítésére, hiszen a potenciális vásárló tényleges vásárlóvá való „konvertálás” folyamatban a termékmegjelenítés egy kulcsfontosságú mozzanat. A munkánkat továbbá a következő kihívások színesítették: letisztult, felhasználóbarát, egyedi és gyors webshop létrehozása, amely egy automatizált rendszerként könnyíti a vásárló és az eladó közötti folyamatokat, legyen szó akár belföldi, akár külföldi vásárlásról.

Technológia

A fent említett fontos kritériumok teljesítéséhez, cégünk napjaink legfejletteb technológiai megoldásait használta fel. A weboldal zavartalan működését a Laravel PHP, HTML, CSS, Javascript programok biztosítják, amelyet Viki esetében egyedi webshop motorral is kiegészítettünk. Továbbá ahhoz, hogy a webshop piaci pozíciója stabil maradhasson, a számlázz.hu, GLS valamint a PayPal integrációja is kiemelt szerepet kapott.

Megoldás

Közös munkánk végeredményeként a Viktoria Bolla oldala a hazai piac egyik kiváló ruházati webshopja lett, amely magyar és angol nyelven érhető el. Az egyedi design valamint a kiváló videó- és képanyagok biztosítják a webshop tartalmának átláthatóságát. A felhasználóbarát megjelenést az eszközfüggetlen, reszponzív design erősíti tovább. A kitűzött célok megvalósításával tehát megalkottunk egy olyan egyedi webshopot, amely a különböző folyamatok automatizálásának és integrálásnak köszönhetően megkönnyíti mind az eladói, mind pedig a vásárlói online tevékenységeket. Mindez jelentős részben hozzájárult ahhoz, hogy a Viktoria Bolla márka kategóriája vezető divatmárkájává válhasson.

Nézd meg Viktoria Bolla webshopját, ha pedig szeretnél velünk együtt dolgozni, akkor kérj ajánlatott, klikkelj ide…

Picture of Gárdos András

Gárdos András

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Értesülj első kézből!

Hasonló cikkek

dohany blog
MARKETING

Jewish Tour Hungary – Jegy.hu integráció

Egy weboldal célja mindig ugyanaz kell, hogy legyen: kielégíteni a felhasználói igényeket, gyorsabbá, egyszerűbbé tenni a fogyasztói tevékenységet, ezáltal pedig bevételt generálni. Hogyan értük ezt

ea blog
SZOFTVERFEJLESZTÉS

Europ Assistance – kezdőként a profik között

Kezdő vállalkozásként belépni a multik világába IT beszállítóként? Ismerd meg a Europ Assistance sztoriján keresztül, hogyan sikerült nekünk ezt elérni! Márka A Europ Assistance a

bce blog
UX/UI DESIGN

Budapesti Corvinus Egyetem – frissített arculat

Elindult a corvinus megújult honlapja A Budapesti Corvinus Egyetem Magyarország egyik legszínvonalasabb felsőoktatási intézménye, így kiemelten fontos szerepet képvisel az egyetem online megjelenése, mind a