Jewish Tour Hungary – Jegy.hu integráció

Egy weboldal célja mindig ugyanaz kell, hogy legyen: kielégíteni a felhasználói igényeket, gyorsabbá, egyszerűbbé tenni a fogyasztói tevékenységet, ezáltal pedig bevételt generálni. Hogyan értük ezt el egy online jegyértékesítési rendszer integrációjával? Ismerd meg egy sikeres weboldal létrehozásának történetét a Jewish Tour Hungary sztoriján keresztül!

Márka

A Dohány utcai Zsinagóga a világ második legnagyobb és Európa legnagyobb zsinagógája, Magyarország kiemelt turisztikai látványossága. Évente több százezerre tehető az idelátogató turisták száma, akik jelentős bevételt generálnak.

Projekt

A Dohány utcai Zsinagóga vezetősége felismerte, hogy a látogatók számára fontos, hogy azonnal és egyszerűen tudjanak jegyet vásárolni és információkhoz jutni a zsinagógával kapcsolatban. Sajnos az akkori weboldal ezek közül egy igényt sem volt képes kielégíteni, így a cél egy új, átlátható honlap elkészítése volt, amelyen keresztül gyors és zökkenőmentes jegyvásárlásra is lehetőség nyílik. Ez utóbbi a hosszú sorban állást volt hivatott kiváltani, amely értelemszerűen rontotta volna a látogatói élményt.

Kihívás

Közös munkánk során a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a Jegy.hu integrációja – amely a jegyvásárlás miatt elsőszámú prioritás volt – a vártnál nehezebben haladt, mivel nem fértünk hozzá használható dokumentációhoz. A vezetőség segítségével azonban ezt a problémát is sikerült áthidalni.

Technológia

A fent említett fontos kritériumok teljesítéséhez, cégünk napjaink legfejlettebb technológiai megoldásait használta fel. A weboldal zavartalan működését a Laravel PHP, HTML5, Bootstrap biztosítják, kiegészülve a Jegy.hu integrációjával.

Megoldás

Közös munkánk eredményeként a Dohány utcai Zsinagóga 6 hónap leforgása alatt már több, mint 5000 jegyet értékesített online, illetve egy átlátható, letisztult, a modern felhasználói igényeknek minden szempontból megfelelő, többnyelvű, hetente két új tartalommal jelentkező weboldalhoz jutott.

Nézd meg a Jewish Tour Hungary weboldalát, ha pedig szeretnél velünk együtt dolgozni, akkor kérj ajánlatot, klikkelj ide…

Gárdos András

Gárdos András

Értesülj első kézből!

Hasonló cikkek

MARKETING

Jewish Tour Hungary – Jegy.hu integráció

Egy weboldal célja mindig ugyanaz kell, hogy legyen: kielégíteni a felhasználói igényeket, gyorsabbá, egyszerűbbé tenni a fogyasztói tevékenységet, ezáltal pedig bevételt generálni. Hogyan értük ezt

SZOFTVERFEJLESZTÉS

Europ Assistance – kezdőként a profik között

Kezdő vállalkozásként belépni a multik világába IT beszállítóként? Ismerd meg a Europ Assistance sztoriján keresztül, hogyan sikerült nekünk ezt elérni! Márka A Europ Assistance a

UX/UI DESIGN

Budapesti Corvinus Egyetem – frissített arculat

Elindult a corvinus megújult honlapja A Budapesti Corvinus Egyetem Magyarország egyik legszínvonalasabb felsőoktatási intézménye, így kiemelten fontos szerepet képvisel az egyetem online megjelenése, mind a