„Jót, s jókor”- szokták mondani az értékesítési szakemberek. A Garand Design csapata azonban ezt mindig kiegészíti a „jó helyen” fogalmával. Hogy miért? Ismerd meg a sikeres webshop felépítését a Viktoria Bolla márka sztoriján keresztül.
Márka
Bolla Viktória a hazai véleményvezérek egyik kiemelkedő alakja. Az általa képviselt értékek minőségi közvetítése – mint például család és karrier közötti aranyközépút – több mint 42 000 felhasználónak segít a mindennapos inspirációban. Viki kreativitása 2018-ban bontakozott ki teljesen, amikor is megalkotta saját ruhamárkáját, Viktoria Bolla néven. Kezdetben jellemzően csak női ruhákat forgalmazott a cég, amelynek legfőbb irányvonala a casual, business casual style volt. Mára egyre szélesebb a termékpaletta, a legújabb home style kollekció darabjai között megjelent a férfi- és a gyermekruházat is. Ez mit sem bizonyít jobban, minthogy Viki képes rendkívüli módon alkalmazkodni a vevői igényekhez. A Viktoria Bolla márkát épp ez teszi egy nagyon közkedvelt „lovebrand”-é.
Projekt
Viki hamar felismerte, hogy a 21. század hatalmas online zajában nem elég csupán az egyedi termékek és minőségi szolgáltatások megalkotása, ahhoz, hogy kiemelkedjen versenytársai közül, elengedhetetlen a kifogástalan online megjelenés. Mivel a cég fő tevékenysége ruházati termékek online értékesítése, Vikinek a lehető leghamarabb szüksége volt egy olyan webshop létrehozására, amely biztosítja az értékesítéshez köthető folyamatok teljeskörű integrációját. Közös projektünk legfőbb célja tehát a következő volt: egy olyan letisztult weboldal létrehozása, ahol a felhasználóbarát kialakítás hozzájárul a fogyasztói élmény növeléséhez.
Kihívás
Közös munkánk során a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a weboldalon a Viktoria Bolla brand lehető legtöbb ismertetőjegyét megjelenítsük, ugyanakkor a weboldal látogatói mégse vesszenek el az információ-rengetegben. Ezen felül, óriási hangsúlyt kellett fektetnünk a termékek igényes, minőségi megjelenítésére, hiszen a potenciális vásárló tényleges vásárlóvá való „konvertálás” folyamatban a termékmegjelenítés egy kulcsfontosságú mozzanat. A munkánkat továbbá a következő kihívások színesítették: letisztult, felhasználóbarát, egyedi és gyors webshop létrehozása, amely egy automatizált rendszerként könnyíti a vásárló és az eladó közötti folyamatokat, legyen szó akár belföldi, akár külföldi vásárlásról.
Technológia
A fent említett fontos kritériumok teljesítéséhez, cégünk napjaink legfejletteb technológiai megoldásait használta fel. A weboldal zavartalan működését a Laravel PHP, HTML, CSS, Javascript programok biztosítják, amelyet Viki esetében egyedi webshop motorral is kiegészítettünk. Továbbá ahhoz, hogy a webshop piaci pozíciója stabil maradhasson, a számlázz.hu, GLS valamint a PayPal integrációja is kiemelt szerepet kapott.
Megoldás
Közös munkánk végeredményeként a Viktoria Bolla oldala a hazai piac egyik kiváló ruházati webshopja lett, amely magyar és angol nyelven érhető el. Az egyedi design valamint a kiváló videó- és képanyagok biztosítják a webshop tartalmának átláthatóságát. A felhasználóbarát megjelenést az eszközfüggetlen, reszponzív design erősíti tovább. A kitűzött célok megvalósításával tehát megalkottunk egy olyan egyedi webshopot, amely a különböző folyamatok automatizálásának és integrálásnak köszönhetően megkönnyíti mind az eladói, mind pedig a vásárlói online tevékenységeket. Mindez jelentős részben hozzájárult ahhoz, hogy a Viktoria Bolla márka kategóriája vezető divatmárkájává válhasson.
Nézd meg Viktoria Bolla webshopját, ha pedig szeretnél velünk együtt dolgozni, akkor kérj ajánlatott, klikkelj ide…