Mű-Pack Kft. – oszd meg és uralkodj

A marketingre szánt költségek megfelelő elosztása nem csak időt takarít meg, de a bevételeket akár meg is többszörözheti. Hogyan lehetséges ez? Ismerd meg a sikeres Google hirdetések felépítését a Mű-Pack Kft. sztoriján keresztül.

Márka

A Mű-Pack Kft. több, mint 25 éve ipari csomagolóanyagok és csomagológépek nagykereskedelmi forgalmazásával foglalkozik. A cég legfontosabb küldetése, hogy minden igényt kielégítő, komplett csomagolástechnikai szolgáltatást nyújtson ügyfeleinek, megtakarítva ezzel időt és költséget számukra. A cég piaci szegmensében egyszerű logika érvényesül: ha valaki jól teljesít, akkor a vásárló megbízik benne, és legközelebb is őt választja; ha viszont hibázik, nagyon könnyen elveszítheti az adott ügyfelet. A MŰ-Pack Kft. negyedévszázados működése éppen ezért már önmagában is bizonyíték a cég versenyképességére, amely ezalatt az idő alatt megbízható teljesítményével harcolta ki pozícióját.

Projekt

A MŰ-Pack az elsők között bízott cégünkben. A vállalatnál meghallották a modern idők szavát, és felismerték, hogy az online térben való megjelenés nemcsak meglévő partnereik megtartásában lehet fontos, hanem rengeteg új vásárlót is elérhetnek ezen a csatornán. A marketing projekt keretén belül kezdetben a Mű-Pack weboldalának arculatát egységesítettük és a lehető legtöbb céginfót vittük fel a felhasználóbarát megjelenés valamint a SEO tökéletesítésének érdekében. Mivel termékeikre leggyakrabban a Google-n keresnek rá, adta magát, hogy ezen a csatornán is tovább építsük a cég online jelenlétét. A sikeres egyeztetések után egy átfogó, több féle és különböző célú kampányt magában foglaló Google Ads fiókot hoztunk létre a MŰ-Pack számára.

Kihívás

Fő célja a projektnek az volt, hogy a leendő vásárló megtalálja a Google-on a Mű-Pack weboldalát, amikor cég termékével kapcsolatos szöveget ír be. Figyelnünk kellett azonban a költségekre, illetve hogy csak a releváns kereséseknél jelenjünk meg. Ehhez tűpontos célzásra, kulcsszavakra volt szükségünk és megismerni a csomagolástechnika iparágát. Összefoglalva tehát a kihívás a következő volt: minél olcsóbban minél több potenciális vagy tényleges vásárló megszerzése.

Technológia

A közös projektünk sikerességének legnagyobb szereplője kétségkívül a Google Ads rendszere, ahol keresési és display, retargeting és remarketing, szöveges és videós hirdetési kampányokat futtattunk folyamatosan. Az online hitelesség megtartásához azonban továbbra is kiemelt figyelmet fordítunk a közösségi médián való meggyőző megjelenésre és folyamatos kommunikációra is.

Megoldás

Közös munkánk eredményeként a Mű-Pack Kft. webshopja húszszoros árbevétel-növekedést ért el, elsősorban a Google Ads hirdetéseknek köszönhetően. Immáron több, mint 3 éves folyamatos együttműködés és kölcsönös bizalom van a két cég között. A cég vezetőségével nagyon jó partneri viszonyt ápolunk, rengeteget véleménycserét folytatunk le a céggel kapcsolatban és megosztjuk egymással gondolatainkat, hogy további fejlődést érjen el a Mű-Pack Kft.

Nézd meg a Mű-Pack weboldalát, ha pedig szeretnél velünk együtt dolgozni, akkor kérj ajánlatot, klikkelj ide…

Gárdos András

Gárdos András

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Értesülj első kézből!

Hasonló cikkek

MARKETING

Jewish Tour Hungary – Jegy.hu integráció

Egy weboldal célja mindig ugyanaz kell, hogy legyen: kielégíteni a felhasználói igényeket, gyorsabbá, egyszerűbbé tenni a fogyasztói tevékenységet, ezáltal pedig bevételt generálni. Hogyan értük ezt

SZOFTVERFEJLESZTÉS

Europ Assistance – kezdőként a profik között

Kezdő vállalkozásként belépni a multik világába IT beszállítóként? Ismerd meg a Europ Assistance sztoriján keresztül, hogyan sikerült nekünk ezt elérni! Márka A Europ Assistance a

UX/UI DESIGN

Budapesti Corvinus Egyetem – frissített arculat

Elindult a corvinus megújult honlapja A Budapesti Corvinus Egyetem Magyarország egyik legszínvonalasabb felsőoktatási intézménye, így kiemelten fontos szerepet képvisel az egyetem online megjelenése, mind a