TELEKOM – “Hello Biznisz” design

hellobiznisz blog image
A meggyőző design az üzleti élet egyik kulcsfontosságú siker-titka, legyen szó mikro vállalkozásról vagy akár multinacionális nagyvállalatról. Ennek fényében született meg a Telekommal való nagyszabású együttműködésünk is. Kíváncsi vagy hogyan? Dőlj hátra és olvasd el a teljes sztorit.

Márka

Ezen projekt megbízóját úgy gondoljuk, hogy nem sokak számára kell részletesen bemutatni, hiszen ki ne ismerné Magyarország egyik top szolgáltatóját, a Telekomot? Megtisztelő és mindig óriási lehetőség, ha cégünk együtt dolgozhat egy multinacionális vállalattal, ugyanis új stratégiai megközelítéseket és hatékony munkafolyamatokat ismerhetünk meg és sajátíthatunk el, csakúgy, mint a Telekommal való együttműködés során.

Projekt

A Telekom egy új, “Hello Biznisz” nevű szolgáltatás designjának újragondolásában és végleges formájának létrehozásában kérte cégünk segítségét. Megrendelőnk elsődleges szempontjai között voltak a következő kritériumok: felhasználóbarát megjelenés, átláthatóság, egyszerű és egyértelmű elemek beépítése. Mindezek figyelembevételével vágtunk bele a nagyszabású közös munkába.

Kihívás

A Hello Biznisz projekt legnagyobb kihívása a vállalat felőli szétaprózódó kommunikáció okozta nehézségek leküzdése volt. Cégünk kivitelezői minden egyes projekt esetében a lehető legjobban igyekeznek a megrendelői igények kielégítésére, azonban projektünk során ez az igény olyannyira összetett volt, hogy több mint 50 vállalati szakértővel kellett a munka során kapcsolatot tartani.

Technológia

Ahhoz, hogy a kitűzött célt minél hatékonyabban tudjuk megvalósítani, a Zeplin programot használtuk a kommunikációra és a munkánk átadására a Telekom fejlesztői csapatának.

Megoldás

Bár a projekt összetettsége kiemelt figyelmet és támogató csapatmunkát igényelt, büszkék vagyunk arra, hogy a megrendelő elképzeléseinek megfelelően, időben át tudtuk adni a munkánkat. Projektünk minőségi elkészítését az UX Design és aWireframing eszközei biztosították. Végül több mint 50 szakértői egyeztetés, több száz drótváz elkészítése és jó néhány átdolgozott éjszaka után így nyerte el a “Hello Biznisz” a tökéletes online megjelenését.

Nézd meg a Hello Biznisz weboldalát, ha pedig szeretnél velünk együtt dolgozni, akkor kérj ajánlatot, klikkelj ide…

*Megjegyzés: A projektet a DDB-n ügynökségen keresztül csináltuk!

Gárdos András

Gárdos András

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Értesülj első kézből!

Hasonló cikkek

dohany blog
MARKETING

Jewish Tour Hungary – Jegy.hu integráció

Egy weboldal célja mindig ugyanaz kell, hogy legyen: kielégíteni a felhasználói igényeket, gyorsabbá, egyszerűbbé tenni a fogyasztói tevékenységet, ezáltal pedig bevételt generálni. Hogyan értük ezt

ea blog
SZOFTVERFEJLESZTÉS

Europ Assistance – kezdőként a profik között

Kezdő vállalkozásként belépni a multik világába IT beszállítóként? Ismerd meg a Europ Assistance sztoriján keresztül, hogyan sikerült nekünk ezt elérni! Márka A Europ Assistance a

bce blog
UX/UI DESIGN

Budapesti Corvinus Egyetem – frissített arculat

Elindult a corvinus megújult honlapja A Budapesti Corvinus Egyetem Magyarország egyik legszínvonalasabb felsőoktatási intézménye, így kiemelten fontos szerepet képvisel az egyetem online megjelenése, mind a