LifeLike – Online páciensszerzés mesterfokon

life like blog
Egészségügyi marketing ügyfélre szabva. Mert mi nem csak mondjuk, csináljuk is!

Márka

A LifeLike Egészségügyi és Mozgásdiagnosztikai Központ a hazai piac egyik vezető egészségügyi szolgáltatója, amely a legmodernebb orvostechnikai eszközökkel, az egészség megőrzésével, a kialakult egészségügyi állapotok kezelésével és rehabilitációval segíti mindazokat, akiknek fontos a saját és családjuk egészsége. Ezen túl az egészséges életmód kialakításának szemléletével támogatják a sportolni vágyók aktív testmozgását. Szívügyük az egészségtudatos életmód, valamint a preventív látásmód terjesztése, hiszen munkájuk során nagy hangsúlyt fektetnek a megelőzésre.

Projekt

Ahogy ma már minden cégnek és vállalkozásnak, úgy az egészségügyi szolgáltatásokat nyújtó LifeLike-nak is szüksége volt stabil online jelenlétre a célközönség elérése érdekében. Egy átfogó, összetett marketing stratégia és egy különleges egészségügyi online marketing kampánysorozat kidolgozására került sor, amely az online marketingeszközök különböző kombinációit foglalta magában. Ehhez pedig több platformon is meggyőző online megjelenést párosítottunk.

Kihívás

Nem mondhatnánk, hogy könnyű volt megszerezni ezt a projektet, több versenytárssal kellett megküzdenünk. Szerencsére azonban az ügyvezetővel azonnal megtaláltuk a közös hangot, rögtön láttuk, hogy miben tudnánk nekik segíteni. Amikor pedig elkezdtük a közös munkát, nagyot fordult velünk a világ. Nemcsak egy kapcsolattartó volt, hanem sok emberrel kellett rendszeresen kommunikálnunk. Olyan érzés volt, mintha mi is minden nap ott dolgoznánk. Kezdetben ez persze új és szokatlan volt. A projekt kihívásait tekintve pedig, ki kellett dolgoznunk egy naprakész, ugyanakkor fenntartható és működőképes marketing stratégiát, amivel elindulhatunk. Ám a kezdeti nehézségeket sikerült leküzdenünk, azóta gyümölcsöző üzleti kapcsolat alakult ki megbízóinkkal, a LifeLike pedig elindult a siker útján.

Technológia

Rengeteg kampányt csináltunk már a LifeLike-nak, köztük YouTube kampányt és influencer marketing kampányt is. Google Ads (display, kulcsszó alapú) és Facebook Ads hirdetésekkel hívtuk fel az egészségközpontra a figyelmet, így szerezve nekik új pácienseket. Elkészítettük a weboldal beállításait, pop-up-ot, azaz előugró ablakot helyeztünk az oldalra, és kezeltük a social média platformokat is.

Megoldás

Az első perctől kezdve igyekeztünk 110%-ot beleadni a munkába ahogy mindig, hiszen egy új projekt mindig izgalmas, és hajtott minket a bizonyítási vágy is. Minden nap azon dolgoztunk, hogy felvegyük a LifeLike ritmusát, mértük, elemeztük és értékeltük a kampányok sikerességét. Ahogy telt az idő, a folyamat során úgy fedeztünk fel újabb és újabb információkat, amelyek a segítségünkre voltak. Az eredmény pedig 6 hónap alatt több mint 500 új páciens!

Nézd meg az Life-Like weboldalát, ha pedig szeretnél velünk együtt dolgozni, akkor kérj ajánlatot, klikkelj ide…

Picture of Gárdos András

Gárdos András

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Értesülj első kézből!

Hasonló cikkek

dohany blog
MARKETING

Jewish Tour Hungary – Jegy.hu integráció

Egy weboldal célja mindig ugyanaz kell, hogy legyen: kielégíteni a felhasználói igényeket, gyorsabbá, egyszerűbbé tenni a fogyasztói tevékenységet, ezáltal pedig bevételt generálni. Hogyan értük ezt

ea blog
SZOFTVERFEJLESZTÉS

Europ Assistance – kezdőként a profik között

Kezdő vállalkozásként belépni a multik világába IT beszállítóként? Ismerd meg a Europ Assistance sztoriján keresztül, hogyan sikerült nekünk ezt elérni! Márka A Europ Assistance a