Gárdos András - 4/5/2020
Weboldal készítés
Marketing

Terrace Café arculat - avagy a Garand Design marketing irányzatának megalakulása

Minden kezdet nehéz, nem igaz? Ezen projekt kezdetekor mind a Terrace Café, mind a Garand Design csapata így gondolta, hiszen mindkét cég történetében új fejezet kezdődött. Hogyan oldották meg? Mutatjuk...

Márka

A Terrace Café Zugló egyik legközkedveltebb étterme, amely a XIV. kerület szívében, a Stadionok közelében várja vendégeit finom ételekkel, minőségi italokkal, nyitható terasszal és remek hangulattal! Az étterem 2001-ben nyitott meg Gizella Étterem néven, a Gizella utca és az Egressy út sarkán. 2017-ben teljes felújításra és névváltásra került sor, amely során az étterem kívül-belül átalakult. 2016-os év végén a nagy átalakításra felkészülve a Terrace Café tulajdonosa keresett meg minket egy fontos feladattal.

Projekt

A Terrace Café projektje nagy fordulópont cégünk marketing történetében. Megkaptuk az első hivatalos marketing projektünket, ami már nem csak egy gyors telefonhívásból állt, hogy „Na sziasztok! Egy jó Facebook posztot dobjatok már össze nekem légyszi.” Megbízónk, az étterem tulajdonosa, bizalmat szavazott nekünk, az eddigi munkáinkat látva ránk bízta a Terrace Café új arculatának a felépítését. Projektünk tökéletes megvalósításához elengedhetetlen volt egy új honlap létrehozása, ami az online megjelenés biztos alapjává vált. A marketing stratégia első részeként a Facebook oldal optimalizálásával és Facebook kampányok felépítésével kezdtük, majd a kereső optimalizálásra fektettünk nagy hangsúlyt, valamint a Google Search és Display kampányok határozták meg a projektünket.

Kihívás

Az étterem projektje kihívás helyett inkább nagy lehetőséget jelentett a Garand Design marketing vonalának kiépítésében, a lehetőségekkel pedig mi maximálisan élni szoktunk. Így a Terrace Café vadonatúj arculatának teljes kialakításához a megszokottnál is elszántabban állt neki - akkor még csak kezdetleges - marketing csapatunk.

Technológia

A weboldal létrehozásához a már jól bevált programokat használtuk: HTML 5, Bootstrap, Laravel PHP, ami pedig a marketing eszközöket illeti, maximálisan kihasználtuk a Facebook, Instagram és a Google által biztosított lehetőségeket. A márkaismereti kampányok mellett kiemelt szerepet kaptak az organikus megjelenéseket támogató intézkedések, mint például a rendszeres posztolás és a weboldal SEO-ja.

Megoldás

Visszatekintve, több év hatékony közös munka után, büszkén állíthatjuk, hogy a Terrace Café első megbízását sikeresen teljesítettük, amely nem csak a marketing irányzat alapkövét tette le, cégünk egyben megalapozta az első hosszútávú marketing partneri viszonyát. Az étterem online hirdetései és a rendszeres közösségi média megjelenés azóta is biztos kezekben van a Garand Design csapatánál. Ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy a közös együttműködésünk kezdete óta a Terrace Café például 250%-os növekedést ért el a napi menük értékesítésében, ami azt jelenti, hogy ma már több mint 200 napi menüt értékesítenek napi szinten.

Nézd meg az Terrace Café weboldalát, ha pedig szeretnél velünk együtt dolgozni, akkor kérj ajánlatot, klikkelj ide...

Kapcsolódó cikkek

Marketing

Wellness Hotel Szindbád - Sikeres és költséghatékony szállodamarketing

Ma a szállodáknak több konkurenssel kell versenyezniük, hiszen a piac ezen területe rendkívül telített. Ezért különösen fontos a költséghatékony online marketing. Most egyik megbízásunkon keresztül mutatjuk be, hogyan oldottuk meg ezt a feladatot.

Gárdos András -
Marketing

LifeLike - Online páciensszerzés mesterfokon

Egészségügyi marketing ügyfélre szabva. Mert mi nem csak mondjuk, csináljuk is!

Gárdos András -