Terrace Café arculat – avagy a Garand Design marketing irányzatának megalakulása

terrace blog
Minden kezdet nehéz, nem igaz? Ezen projekt kezdetekor mind a Terrace Café, mind a Garand Design csapata így gondolta, hiszen mindkét cég történetében új fejezet kezdődött. Hogyan oldották meg? Mutatjuk…

Márka

A Terrace Café Zugló egyik legközkedveltebb étterme, amely a XIV. kerület szívében, a Stadionok közelében várja vendégeit finom ételekkel, minőségi italokkal, nyitható terasszal és remek hangulattal! Az étterem 2001-ben nyitott meg Gizella Étterem néven, a Gizella utca és az Egressy út sarkán. 2017-ben teljes felújításra és névváltásra került sor, amely során az étterem kívül-belül átalakult. 2016-os év végén a nagy átalakításra felkészülve a Terrace Café tulajdonosa keresett meg minket egy fontos feladattal.

Projekt

A Terrace Café projektje nagy fordulópont cégünk marketing történetében. Megkaptuk az első hivatalos marketing projektünket, ami már nem csak egy gyors telefonhívásból állt, hogy „Na sziasztok! Egy jó Facebook posztot dobjatok már össze nekem légyszi.” Megbízónk, az étterem tulajdonosa, bizalmat szavazott nekünk, az eddigi munkáinkat látva ránk bízta a Terrace Café új arculatának a felépítését. Projektünk tökéletes megvalósításához elengedhetetlen volt egy új honlap létrehozása, ami az online megjelenés biztos alapjává vált. A marketing stratégia első részeként a Facebook oldal optimalizálásával és Facebook kampányok felépítésével kezdtük, majd a kereső optimalizálásra fektettünk nagy hangsúlyt, valamint a Google Search és Display kampányok határozták meg a projektünket.

Kihívás

Az étterem projektje kihívás helyett inkább nagy lehetőséget jelentett a Garand Design marketing vonalának kiépítésében, a lehetőségekkel pedig mi maximálisan élni szoktunk. Így a Terrace Café vadonatúj arculatának teljes kialakításához a megszokottnál is elszántabban állt neki – akkor még csak kezdetleges – marketing csapatunk.

Technológia

A weboldal létrehozásához a már jól bevált programokat használtuk: HTML 5, Bootstrap, Laravel PHP, ami pedig a marketing eszközöket illeti, maximálisan kihasználtuk a Facebook, Instagram és a Google által biztosított lehetőségeket. A márkaismereti kampányok mellett kiemelt szerepet kaptak az organikus megjelenéseket támogató intézkedések, mint például a rendszeres posztolás és a weboldal SEO-ja.

Megoldás

Visszatekintve, több év hatékony közös munka után, büszkén állíthatjuk, hogy a Terrace Café első megbízását sikeresen teljesítettük, amely nem csak a marketing irányzat alapkövét tette le, cégünk egyben megalapozta az első hosszútávú marketing partneri viszonyát. Az étterem online hirdetései és a rendszeres közösségi média megjelenés azóta is biztos kezekben van a Garand Design csapatánál. Ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy a közös együttműködésünk kezdete óta a Terrace Café például 250%-os növekedést ért el a napi menük értékesítésében, ami azt jelenti, hogy ma már több mint 200 napi menüt értékesítenek napi szinten.

Nézd meg az Terrace Café weboldalát, ha pedig szeretnél velünk együtt dolgozni, akkor kérj ajánlatot, klikkelj ide…

Picture of Gárdos András

Gárdos András

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Értesülj első kézből!

Hasonló cikkek

dohany blog
MARKETING

Jewish Tour Hungary – Jegy.hu integráció

Egy weboldal célja mindig ugyanaz kell, hogy legyen: kielégíteni a felhasználói igényeket, gyorsabbá, egyszerűbbé tenni a fogyasztói tevékenységet, ezáltal pedig bevételt generálni. Hogyan értük ezt

ea blog
SZOFTVERFEJLESZTÉS

Europ Assistance – kezdőként a profik között

Kezdő vállalkozásként belépni a multik világába IT beszállítóként? Ismerd meg a Europ Assistance sztoriján keresztül, hogyan sikerült nekünk ezt elérni! Márka A Europ Assistance a

bce blog
UX/UI DESIGN

Budapesti Corvinus Egyetem – frissített arculat

Elindult a corvinus megújult honlapja A Budapesti Corvinus Egyetem Magyarország egyik legszínvonalasabb felsőoktatási intézménye, így kiemelten fontos szerepet képvisel az egyetem online megjelenése, mind a