Segítünk, hogy eredményes legyél! 📈​

Eredmény fókuszú Google Ads (AdWords) hirdetéskezelés

Google Partner ügynökségként a leghatékonyabb eszközökkel segítjük elérni üzleti céljaid. Válaszd Google Ads (AdWords) szolgáltatásunkat és kihozzuk hirdetéseidből a maximumot.​
google ads cover@2x

Miért hirdess Google Ads-en?​​

A Google Ads hirdetések számos előnnyel járnak webáruházak és lead gyűjtő weboldalak számára is. Gyorsan elérheted célcsoportod, hiszen pontosan azokhoz az emberekhez juttathatod el hirdetéseidet, akik éppen az általad kínált termékekre vagy szolgáltatásokra keresnek.

A Google Ads egy rugalmas hirdetési platform, amely lehetővé teszi vállalkozások számára, hogy a megfelelő időben és helyen jelenjenek meg hirdetéseik. Ez pedig azonnali eredményeket hozhat. Ha felpörgetnéd weboldalad látogatottságát, új ügyfeleket találnál, vagy szeretnéd növelni a bevételed a Google Ads-el segítünk elérni céljaidat.

google ads @2
Azonnali láthatóság

A Google Ads lehetővé teszi, hogy weboldalad azonnal látható legyen a Google találati listájában. Így gyorsan elérheted potenciális vásárlóidat, ügyfeleidet és azonnali forgalmat generálhatsz a weboldaladra.

Célzott kampányok

Kulcsszavak, érdeklődési körök, demográfiai adatok megadásával és remarketing listák használatával pontosan azokat az embereket érhetjük el, akik a legnagyobb valószínűséggel érdeklődnek a termékeid vagy szolgáltatásaid iránt.

Mérhető eredmények

Könnyen megfigyelhető, hogy mennyi látogató érkezik a weboldaladra a hirdetések révén, és mennyi konverziót vagy megtérülést generálnak.

Költség-hatékonyság

A Google Ads hirdetéseknél csak akkor keletkezik költséged, ha valaki valóban rákattint a hirdetésre. Ez azt jelenti, hogy csak akkor kell fizetned, ha a felhasználó érdeklődését felkeltetted annyira, hogy meg akarja látogatni a weboldalad.

Rugalmas hirdetési formátumok

A Google Ads különböző hirdetési formátumokat kínál, beleértve a szöveges hirdetéseket, képes hirdetéseket, videós hirdetéseket és még sok mást. Ez lehetővé teszi, hogy üzleti céljaid megvalósításához a legmegfelelőbb hirdetési típusokat válasszuk ki.

Skálázhatóság

A Google Ads kampányok könnyen skálázhatók. Ha az ügyféllel közösen úgy látjuk, hogy megtérülnek a kampányok és a kapacitásuk engedi, növelhetjük a költségkeretet és bővíthetjük a hirdetési területet. Ezzel tovább növelve a bevétel volumenét vagy az érdeklődők számát.

Az alábbi kampány típusokat alkalmazzuk ügyfeleink sikerességének érdekében.

Search kampány

Display kampány

Discovery kampány

YouTube kampány

Shopping kampány

Pmax kampány

Szolgáltatásunk 4 legfontosabb alappillére

Eredményfókuszú kampányok

Pontosan meghatározzuk a célokat, és a kampányokat ezekre a célokra optimalizáljuk. Ez magában foglalja a kulcsszavak, a kampányok és a céloldalak kiválasztását, valamint a költségvetés és a hirdetési beállítások finomhangolását.

Folyamatos monitorozás és optimalizálás

Aktívan figyeljük és elemezzük a kampányok teljesítményét, és szükség esetén változtatunk a stratégián annak érdekében, hogy a legjobb

Automatizált riportok

Élő Google Looker Studio riportunk segítségével egyszerűen áttekinthető az összes kampány teljesítménye és az eredmények változása időszakról-időszakra, kozmetikázás nélkül.

Egyedi megoldások és javaslatok

Minden vállalat és fiók egyedi igényekkel rendelkezik. A Garand Design-nál folyamatosan arra törekszünk, hogy az adatok alapján testre szabott megoldásokat és tanácsokat nyújtsunk, amelyek célja ügyfeleink eredményeinek konstans javítása.

Lépj velünk kapcsolatba és találjuk meg együtt a megoldást!

Miért dolgozz velünk?​

4 érv a Garand Design mellett

Követhető stratégia

Közösen megfogalmazott célok, közösen meghatározott stratégia és közösen elért siker. Ehhez természetesen mindkét fél elkötelezettsége szükséges. Mi készen állunk, és Te?

Ügyfélközpontú kommunikáció

Hisszük, hogy a folyamatos kommunikáció kulcsfontosságú. Az eredményes munka érdekében elengedhetetlen, hogy ügyfeleinket mindig megfelelően tájékoztassuk, és az ügyfeleink is folyamatos visszajelzést adjanak számunkra. 

Szakértői csapat

Szakértő csapatunk kizárólag Google minősítéssel rendelkező szakemberekből áll. Nyugodtan bízd online kampányaidat specialistáinkra, akik hosszú évek tapasztalatával és mindig naprakész tudással készek az új kihívásokra.

Komplex megközelítés

Az összes online marketing eszközt figyelembe vesszük a személyre szabott stratégia kialakítás során, hogy egységes és hatékony online kommunikációt alakítsunk ki.

Hogyan dolgozunk

Ajánlatkérés

A projektindító kérdőív kitöltése 10-15 percet vesz igénybe, amely nagy érték számunkra, sok mindent megtudunk az igényeidről és céljaidról.

Üzleti igényeid felmérése

A segítségeddel átfogóan megvizsgáljuk a vállalkozásod jelenlegi eredményeit és céljait, hogy a leghatékonyabb stratégiát tudjuk kialakítani számodra.

Ajánlat készítés

Az igényfelmérés után készítjük el az egyedi árajánlatot. Ez tartalmazza a szolgáltatásokat, azok tartalmát és természetesen a havidíjat.

Szerződés

Az árajánlat elfogadása után következik a szerződéskötés.

Hozzáférések átadása

A sikeres szerződéskötést követően kezdjük el a kampányok előkészítését. Szükségünk lesz hozzáférésre a meglévő Facebook vállalkozáskezelő, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console fiókjaidhoz. Ha ezekkel nem rendelkezel, létrehozzuk és beállítjuk mi.

Kick-off meeting

Itt már a saját fiókkezelőd segít abban, hogy még mélyebben megismerjük vállalkozásodat. Ekkor átbeszéljük, milyen terméket vagy szolgáltatást szeretnél hirdetni, mik a céged legfontosabb értékei, szót ejtünk a rövid és hosszú távú céljaidról, meghatározzuk a hirdetési büdzsét, és egyeztetjük a cél számokat is.

Analitika setup

Miután megkaptuk a hozzáféréseket, átnézzük a fiókokat és szükség esetén javítjuk a beállításokat. A hiányzó fiókokat is ekkor hozzuk létre. A mérési beállításokat ellenőrizzük vagy elvégezzük.

Kulcsszókutatás és kampányterv

Az analitikai beállításokat követően nekilátunk a kampányok előkészítésének. Részletesen leírjuk a kampányok struktúráját, elvégezzük a kulcsszókutatást, előkészítjük a hirdetési kreatívokat és a hirdetések szövegezését is.

Hirdetések indítása

Miután jóváhagyást kaptunk, elindítjuk a kampányokat, és elküldjük neked a Google Looker Studio riportot, amely segít abban, hogy bármikor ellenőrizhesd a kampányok teljesítményét. Ezután már csak a türelmedre és visszajelzésedre van szükségünk, hogy hatékonyan optimalizálhassunk, és egyre közelebb kerüljünk a kitűzött célok eléréséhez.

Mit gondolsz, segíthethetünk?

Mi készen állunk!

Mit gondolsz, segíthethetünk?

Mi készen állunk!

Partnereink

Ők már minket választottak

ELÉGEDETT PARTNEREINK

Rólunk mondták

Google Ads hirdetéskezelés árak

A Google Ads (korábban AdWords) hirdetéskezelés költségei két fő részből állnak:

  1. Reklámelhelyezés árak: Ezek a költségek a hirdetéseid megjelenítéséhez kapcsolódnak, és a Google által kiszámlázott díjakat foglalják magukban. Az elszámolás kattintásonként történik, ami azt jelenti, hogy a hirdetők csak akkor fizetnek, ha valaki valóban rákattint a hirdetésre. Az egy kattintásra eső költség (CPC) változó, és számos tényezőtől függ, beleértve a kiválasztott kulcsszavak versenyét és az adott területet.
  2. Kampánykezelés ügynökségi díja: A hirdetéskezelő ügynökségek saját díjakat is felszámítanak a setup folyamatok elvégzéséért, valamint a kampánytervezés és -kezelés szolgáltatásáért.

Az árak havi rendszerességgel kerülnek kiszámlázásra, minden esetben átláthatóan kommunikáljuk az ügyfelekkel a költségeket és a díjazási struktúrát. Az árak alapvetően függnek a hirdetők egyedi igényeitől, a kampány céljaitól és a hirdetési stratégiától.

gd logo sotet

Ne várj tovább! Lépj velünk kapcsolatba!