Ma a szállodáknak több konkurenssel kell versenyezniük, hiszen a piac ezen területe rendkívül telített. Ezért különösen fontos a költséghatékony online marketing. Most egyik megbízásunkon keresztül mutatjuk be, hogyan oldottuk meg ezt a feladatot.
Márka
A Welless Hotel Szindbád 2000-ben nyitotta meg kapuit a Balaton déli partjának alig kétezer főt számláló csendes településén, Balatonszemesen. A gyönyörű ősfás parkban, árnyas fák ölelésében álló szálloda igazi paradicsom a felhőtlen kikapcsolódást, nyugalmat és felfrissülést keresők számára. Ez a szálloda rengeteg lehetőséget rejtett, hiszen a Balaton különösen közkedvelt nyári úticél, de télen is szívesen kapcsolódnak itt ki az emberek. Mindemellett a hotel – évszaktól függetlenül – kiváló helyszínéül szolgál konferenciák, céges találkozók, esküvők, csapatépítő tréningek vagy akár baráti összejövetelek lebonyolítására is. Mivel a szálloda által nyújtott hamisítatlan balatoni hangulat, a festői környezet, a wellness részleg és a kellemes, zavartalan pihenés ígérete sokak számára kecsegtető, nekünk csupán annyi volt a feladatunk, hogy az álmaik nyaralását kereső vendégekhez közelebb hoztuk a Wellness Hotel Szindbádot az online marketing eszközeinek segítségével.
Projekt
Korábban a hotel hirdetéseire rengeteg pénz ment el, de mivel a hirdetési rendszer nem volt optimalizálva, ez az összeg szinte ki lett dobva az ablakon. Amikor hozzánk került a projekt, mi kézbe vettük a dolgokat és egy stratégia mentén kezdtük el optimalizálni a hirdetéseket. Kampányokat hoztunk létre, folyamatos konverziómérést végeztük, adatbázist gyűjtöttünk. Ezeknek köszönhetően a költségeket drasztikusan csökkentettük, ellenben a vendégek számát viszont megsokszoroztuk és jobb eléréseket tudtunk produkálni.
Kihívás
Ma már nem kérdés, hogy a hotel marketingben az online marketing hatalmas szerepet játszik. Szeretünk szállodákkal foglalkozni, hiszen gyors sikereket érhetünk el, és az online mérési eszközök segítségével egyértelmű, hogy a siker forrása az általunk létrehozott kampányok-sorozat. Ha valaki szállodát üzemeltet, elengedhetetlen, hogy online marketing eszközei a maximális teljesítményt nyújtsák. A Wellness Hotel Szindbád esetében a hotel nem használta ki eléggé az online tér nyújtotta lehetőségeket, ezért itt volt az ideje az eddigi digitális marketing stratégia kiértékelésének, és egy új stratégia felépítésének, hogy felvehessük a versenyt a konkurenciával.
Technológia
Az utazási ipar a közösségi médiába is betört, ahol sikert sikerre halmoz az olyan platformokon mint például a Facebook, vagy az Instagram. Így nem volt kérdés, hogy számunkra is elengedhetetlen, hogy nagy hangsúlyt fektessünk a social média platformokra, különösképpen a Facebookra. Elsődleges célunk az volt, hogy magabiztos és sikeres közösségi média jelenlétet alakítsunk ki, ami felveszi a versenyt a konkurenciával és nem veszik el az elképesztő mennyiségű tartalom és forgalom között. A posztokat minden alkalomra mi készítettük el, szövegeinkkel igyekeztünk az érdeklődő látogatókat megszólítani, ösztönözve ezzel őket arra, hogy a Wellness Hotel Szindbádot válasszák.
Megoldás
Hogyan álltunk hozzá a hotel online marketing jelenlétének a rendbetételéhez?
Először is muszáj volt elemezzük a jelenlegi helyzetet. (Audit) Ezt követően mérhető, reális, jól megfogalmazott célokat dolgoztunk ki partnerünkkel közösen az ő célkitűzései alapján. Erős, szabványos, ügyfélszerző online marketing rendszert alakítottunk ki, különös hangsúlyt fektetve a közösségi média felületekre. Megcéloztuk az ideális vendégjelölteket hirdetésekkel, értékes tartalmakkal. Megalkottuk a megfelelő stratégiát, ami az utat jelentette a már kidolgozott célok eléréshez. Végül pedig segítettünk a célok megvalósításában, munkánkkal a szállodának 70%-os telítettséget értünk el az évben.
Ha szeretnél velünk együtt dolgozni, akkor kérj ajánlatot, klikkelj ide…